miercuri, 23 iunie 2010

De 2 x leapsa

Am primit doua lepse pe care vi le dau si voua.
Asadar…

LEAPSA 1

SUNT…deschisa
AS VREA… sa zbor (nu cu avionul)
PASTREZ…cutii de pantofi
MI-AS DORI… sa fac inconjurul lumii
NU IMI PLACE… sa stau degeaba
MA TEM… de singuratate
AUD… uneori vocea mamei
IMI PARE RAU…ca nu stiu sa exprim ce simt
IMI PLAC…cainii
NU SUNT…egoista
CANT…in baie
NICIODATA…nu zic NICIODATA
RAR…mananc ciocolata
PLANG…noaptea
NU SUNT MULTUMIT…de Romania
NU IMI PLACE…sa mint
SUNT CONFUZ…mai mereu
AM NEVOIE…de prieteni
AR TREBUI…sa zambesc mai mult

LEAPSA 2

– 10 lucruri care ma fac fericita

1. Familia
2. Iesirile cu prietenii
3. Filmele de duminica
4. Primavara
5. Pregatirile dinaintea concediilor
6. Sarbatorile de iarna
7. Kitty
8. Aprecierea celor din jur
9. Sa descopar oameni si lucruri noi
10. Job-ul



Your turn! :)

2 comentarii:

  1. Kitty este o catelusa neagra si cuminte, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. SUNT…vesela si nebuna
    AS VREA… sa realizez mai multe
    PASTREZ…numai lucruri folositoare si importante
    MI-AS DORI… sa multumesc pe toti
    NU IMI PLACE… sa-mi faca altii planurile
    MA TEM… de singuratate, obezitate :))
    AUD… foarte bine:))
    IMI PARE RAU…cand nu am timp pt tot ce-mi propun
    IMI PLAC…mall-urile,shopping-ul,junk-food
    NU SUNT…in toane bune
    CANT…destul de rar in ultimii ani
    NICIODATA…nu zic NICIODATA
    RAR…imi sun prietenele :D
    PLANG…cand am 1mie de draci:D
    NU SUNT MULTUMIT…de mine,niciodata
    NU IMI PLACE…sa par ceea ce nu sunt
    SUNT CONFUZ…intotdeauna :)
    AM NEVOIE…de familly & co.
    AR TREBUI…sa alerg in fiecare zi :P





    – 10 lucruri care ma fac fericita

    1. Iubitzica
    2. Familia
    3. Shopping
    4. Marea- te cheama la ea :)
    5. CIOCOLATA
    6. Cosmeticele
    7. Curatenia
    8. Aprecierea celor din jur
    9. Sa descopar oameni si lucruri noi
    10. Job-ul

    RăspundețiȘtergere